Hoppa till innehåll

Vad Tror Ni?


Gäst Fender
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Fender

Hej det är många profetsior som säger att hemska saker kommer hända 21 december 2012. Vad tror ni? Själv är jag skit rädd och kan inte sova sens jag fick reda på det. Här är en sida där det står en massa saker www.211212.info/su211212.htm Tror ni något av dom sakerna kan hända? Jag hoppas verkligen inte det. :( Jag kan inte äta just nu för jag kräks för jag är så orolig:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allt är bullshit. Funnits hur många som helst som påstått sig veta domedagen och folk har blivit hysteriska, men som alla ser så finns jorden kvar idag.

Det har sagts att jorden skulle gå under år 2000, 2004 , 2006 och september 2008 men titta inget har hänt.

Var själv rädd över att jorden skulle gå under 2008 men nu vet jag att allt är bullshit.

Btw en flicka i Indien tog självmord förra året för hon trodde att jorden skulle gå under.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Suck...ungefär lika troligt som att himmelen kommer att öppna upp sig och skicka ner domedagskulor gjorda av fryst kolasås 21 Januari 2011. -.-

Lol.

 

De säger att jorden går under 2012 för mayankalendern (stavning?) tar slut.

Isåfall kommer flera dö 31 december 2009 för våran kalander tar slut då och då måste vi skaffa oss nya.

Redigerat av Hellbringer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej det är många profetsior som säger att hemska saker kommer hända 21 december 2012. Vad tror ni? Själv är jag skit rädd och kan inte sova sens jag fick reda på det. Här är en sida där det står en massa saker www.211212.info/su211212.htm Tror ni något av dom sakerna kan hända? Jag hoppas verkligen inte det. :( Jag kan inte äta just nu för jag kräks för jag är så orolig:(

Allt som står kommer hända, du gör rätt som oroar dig! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...