Hoppa till innehåll

Gt Hotel


shoobree
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Är du 11?

Men anyway, ever heard about ACID?

Team ACiD om jag får be.

Förövrigt, du är varnad, och det är nog med idiotiskt att sätta ut namn och bild på sidan, en fet raport går till eran host + Sulake, och sen ska jag ddosa sjuh*lvetet ur ägarens dator dator.

 

 

Sådärja!

 

Sulake svarar:

Från: Habbo Hotel Mailer <[email protected]>

Svarsadress: Habbo Hotel Mailer <[email protected]>

Skickat: den 30 augusti 22:31:12

Till: [email protected]

Ämne: [2007-6-666135-491703853] gthotel.se

 

 

Hej!

 

Tack för ditt mejl!

Vi har nu assignerat en speciell grupp personal på detta fall.

Vi tackar och bockar för all info!

 

--

Kundtjänst

Sulake SE Ltd.

http://www.sulake.com/http://www.habbo.se

Sulake Sverige AB, Nybrogatan 34, 102 45 Stockholm, Sweden

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du 11?

Men anyway, ever heard about ACID?

Team ACiD om jag får be.

Förövrigt, du är varnad, och det är nog med idiotiskt att sätta ut namn och bild på sidan, en fet raport går till eran host + Sulake, och sen ska jag ddosa sjuh*lvetet ur ägarens dator dator.

 

 

Sådärja!

 

Sulake svarar:

Från: Habbo Hotel Mailer <[email protected]>

Svarsadress: Habbo Hotel Mailer <[email protected]>

Skickat: den 30 augusti 22:31:12

Till: [email protected]

Ämne: [2007-6-666135-491703853] gthotel.se

 

 

Hej!

 

Tack för ditt mejl!

Vi har nu assignerat en speciell grupp personal på detta fall.

Vi tackar och bockar för all info!

 

--

Kundtjänst

Sulake SE Ltd.

http://www.sulake.com/http://www.habbo.se

Sulake Sverige AB, Nybrogatan 34, 102 45 Stockholm, Sweden

 

Hahah lol

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du 11?

Men anyway, ever heard about ACID?

Team ACiD om jag får be.

Förövrigt, du är varnad, och det är nog med idiotiskt att sätta ut namn och bild på sidan, en fet raport går till eran host + Sulake, och sen ska jag ddosa sjuh*lvetet ur ägarens dator dator.

 

 

Sådärja!

 

Sulake svarar:

Från: Habbo Hotel Mailer <[email protected]>

Svarsadress: Habbo Hotel Mailer <[email protected]>

Skickat: den 30 augusti 22:31:12

Till: [email protected]

Ämne: [2007-6-666135-491703853] gthotel.se

 

 

Hej!

 

Tack för ditt mejl!

Vi har nu assignerat en speciell grupp personal på detta fall.

Vi tackar och bockar för all info!

 

--

Kundtjänst

Sulake SE Ltd.

http://www.sulake.com/http://www.habbo.se

Sulake Sverige AB, Nybrogatan 34, 102 45 Stockholm, Sweden

 

Nämen tjenare, nu har jag äntligen hittat dig och kommer själv med lite fakta efterforskat :) Själv har jag pratat med vår manufrog och kommit över en deal på vad du håller på med och vad du har gjort på GT. Allt du har skrivit och gjort är falska anklagelser vilket har lett till att du har blivit anmäld för hot på hemsidan, inläggen som du har gjort där har blivit 0wn3d by me plus att vi har ditt IP trackat i vår database och ditt inlägg vilket leder till att vi har rätt att citera det för att sedan skicka vidare till ditt internet abonnemang. Manufrog har också gett oss tips och råd på vad vi bör göra med dig men det grandskas fortfarande. "Citerar från mitt inlägg på hemsidan" Du har nu blivit trackad och snart rapporterad till comhem för falska anklagelser ang vår server. Jag citerar meningen "Nertanga för att hostat en virtuell server av habbo, a.k.a retro."

 

Som bevis på att vi kan göra en anklagelse eller ett meddelande till comhem är att vi har ditt inlägg plus ditt IP trackad och klart i databasen som vi bara behöver skicka en kopia på vilket leder till att ditt internet abonnemang blir blockerad. Tack och hej, 0wn3d by vin and rask

Ditt IP är 193.150.***.***

 

Tillägger -

 

Jag antar att du har försökt hacka GT men utan successful progress. GT är ett hotell där man verkligen behöver en hjärna för att kunna ändra om serverns packets dvs något du inte har en aning om för att du bara använder ett färdigt programmerad VB6 kodad scripting som du sedan tror att du är en 1337. Men det gör dig bara till n00b när du möter riktiga 1337 precis som nu, 0wn3d av hela siten plus att vi har fångat ditt IP vilket leder till att du bör plugga ut din internet sladd. Jag skrattar så mycket just nu att jag tar en pause, hihi! 0wn3d by vin and rask - 1337

Redigerat av vincent_spider
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nejdå, det har jag inte.

 

Mailet som skickades till eran host var MENAT att ses av er.

Dessutom har jag inget intresse av att scripta på erat hotell.

 

Javisst, men som jag flera gånger nämnt, är det en proxy i sverige, och bakom proxyn finns en annan, och bakom den en annan.

 

Förövrigt har jag Comhem, ja, men ni har inte korrekt IP.

Det är en deal med Manufrog, men inte med Sulake.

 

Ni kommer nu alltså att rapportera ett falskt IP till comhem, för att ha gjort vad? Skrivit något som är sant?

Visst har ni kodat servern, men ni har fortfarande en DCR, och du har då f*n inte ritat alla objekt. Nån har laddat ner alla CCTs från habbo, och lagt ut dem på nätet, där du(eller din kompis) laddat ner den.

 

Förövrigt har era vänner på Sulake assignerat en speciell grupp personer på eran sida, och de är på våran sida.

 

Du kommer inte att lyckas ta ner mig, om min ISP på något sätt skulle få mina detaljer igenom ett flertal proxys, så är det redan försent, eftersom jag ska byta ISP här om nån vecka.

 

Sen måste jag tillägga att du är dum i huvudet som tror att man kan hacka sidor med program.

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nejdå, det har jag inte.

 

Mailet som skickades till eran host var MENAT att ses av er.

Dessutom har jag inget intresse av att scripta på erat hotell.

 

Javisst, men som jag flera gånger nämnt, är det en proxy i sverige, och bakom proxyn finns en annan, och bakom den en annan.

 

Förövrigt har jag Comhem, ja, men ni har inte korrekt IP.

Det är en deal med Manufrog, men inte med Sulake.

 

Ni kommer nu alltså att rapportera ett falskt IP till comhem, för att ha gjort vad? Skrivit något som är sant?

Visst har ni kodat servern, men ni har fortfarande en DCR, och du har då f*n inte ritat alla objekt. Nån har laddat ner alla CCTs från habbo, och lagt ut dem på nätet, där du(eller din kompis) laddat ner den.

 

Förövrigt har era vänner på Sulake assignerat en speciell grupp personer på eran sida, och de är på våran sida.

 

Du kommer inte att lyckas ta ner mig, om min ISP på något sätt skulle få mina detaljer igenom ett flertal proxys, så är det redan försent, eftersom jag ska byta ISP här om nån vecka.

Men snälla, försöker du fly från något som du har gjort nu? Vi har fortfarande bevis på allt och det IP du använder är tyvärr ingen proxy och med proxy kan vi fortfarande använda ett program för att checka upp din location av ditt IP vilket därefter blir till att du blir busted. Har du något bevis på att vi hostar DCR från dvs habbo hotel? Nej, vilket betyder att det är ett falskt anklagelse och vi har rätt att använda det emot dig som tack för att du skrev på vår hemsida med ditt IP och ett förbevis på att du har varit och hotat oss. Manufrog, comhem är kontaktad och Manufrog hjälper också till för att försöka hitta på en lösning om dig, jag tycker synd om dig bara lol, 0wn3d by vin and rask 1337.

 

Tillägger -

 

Vem försöker ta ner dig? Jag söker något mot skämma ut dig eller att alla ska öppna ögonen och se dig som en n00b. Spela inte 1337 när du inte kan passa bollen lol. 0wn3d by vin and rask 1337

Redigerat av vincent_spider
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå in på hotellet, kolla på möblerna, de är inte du som ritat dem.

 

Du måste seriöst vara inkompetent om du tar detdär som ett hot. -.-

Och att stänga av mig kommer inte hjälpa ett enda dugg.

Hur skulle det stänga ner mig?

I ca 10 minuter, eller inte alls, för mitt ip kommer ändå att försvinna efter ett tag.

 

Du är allt annat än leet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...