Hoppa till innehåll

Inför Lanseringen Av Nya Fuska


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Imorgon tisdag, så kommer en del förberedelser att göras inför lansering av nya Fuska.

 

* Det innebär att från morgonen så kommer flera medlemsfunktioner att stängas av.

* Forumet stängs av under kvällen.

 

Nya Fuska slår upp portarna under onsdagen, då det är en del som skall göras så väljer jag att inte gå ut med någon specifik tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, den lilla information som givits har för det mesta gjorts genom nyhetsbrevet/medlemsbrevet. Men har hållit inne på rätt mycket för att göra det till en desto större överraskning ;)

 

Men detta kan ju bli en spekulationstråd om inte annat då den ändå kommer att vara låst inom 2 dygn skulle jag tro ;)

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De förhoppningar jag i princip alltid ägt en obrytbar förbindelse med, inför omfattande uppdateringar är endast dessa kriterier: Att Fuskas beprövade, funktionsdugliga och rustika design (främst forum) förblir oförändrade in i all framtid...

Däremot har jag öppna armar och välkomnar förändringar, med stor sannolikhet har jag modet att följa med på äventyret in i den nya världen och fröjdas på det NYA Fuska.se!

 

Det är väl ungefär det jag vågar uttrycka utan någon speciellt konkret information. 

Positiva förhoppningar är det jag hyser, vill säga.  :)

 

(pls dont kill imbaz)

Redigerat av FubbisRidesOn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...