Hoppa till innehåll

Julaftonuppdateringen 2013


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Och i morgon kl 15.00 så kommer nyårsaftonsuppdateringen =) Forumet kommer att vara nere ca 14.50-15.00.

 

Relativt liten uppdatering, men kommer lite nytt iaf.

 

För övrigt så är datumen på svenska nu vid foruminläggen.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nytt för denna lilla uppdatering är att vid varje spel så kan man nu markera att man äger spelet samt hur långt man har kommit i det. Sedan visas informationen på ens profil samt på spelets ägarsida.

 

Nytt är även att det på profilsidan numera finns en kolumn i menyn med "Inskickat innehåll". Här kan man se hur många fusk/filer/omdömen och nyheter man har skickat in samt hitta de 25 senaste man skickat in av varje typ.

 

Det har även skett en del omskrivningar av gammal kod på själva Fuska.se och förhoppningsvis så skall detta öka prestandan lite.

 

Som vanligt, om hittar ni buggar så skriv gärna dessa här i tråden. Skulle de vara allvarligare buggar så skicka ett mejl till [email protected] eller skicka ett privatmeddelande till mig här i forumet.

 

Och givetvis, gott nytt år på er =)

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Omgång 2,5 är nu lanserad:

 

- Småfix av mindre buggar

- Frågesporterna har hittat in på medlemmars profiler. Lite smårolig statistik är medelrätt över alla frågesporter man gjort.

- Senaste innehåll på Fuska.se har fått ett lyft, bland annat så visas foruminläggen längst upp nu för mer fokus.

- Foruminlägg under spelen har döpts om till Spelchatt.

 

Sista punkten är inte huggen i sten, men vore intressant att höra synpunkter på det. Jag resonerade som så att i och med att speltrådarna är officiella så kan man se det lite som en spelchatt där man diskuterar spelet, ställer frågor om man fastnat etc. Anledningen till att jag döpte om det från foruminlägg är för att det kanske skrämmer bort folk som helt enkelt inte förstår vad det betyder. Vad tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...