Trevligt? Sedan när är det trevligt att tala om folk på ett nedvärderande sätt bakom deras rygg?
Och kom nu inte o snacka skit genom att säga att de inte skrivit om mig, för det har jag tydliga bevis på!
Här är ett inlägg av Dave37: "Denna gillar jag. Trådskaparen har inte angett sin ålder, han är bara 16 men kallar sig "farbror" i ett oerhört failat försök att verka rolig. Sen skryter han med han han aldrig har haft något förhållande alltså vad fan!? XD
http://www.fuska.se/...hans/?p=1972234
Personligen är jag nyfiken på vad detta leder, så jag uppmuntrar folk att inte anmäla hans inlägg (i nuläget), även om han går gräsligt mycket off topic, spammar och förolämpar folk (tror han försöker trolla). Blir det alldeles för olidligt i längden går det att göra något åt det, men för tillfället score:ar han så många douchebag-Member-poäng att jag vill se vad det tar vägen om han får lämplig grogrund."
Sedan klistrade miffot in hela våran Skype-konveresation.
Visst, tråden om mig kanske inte var allt för farlig - men jag kan garantera att värre skrivits! Har dessutom källor på att de tänkt leta upp min adress och dylikt, vilket jag i så fall kommer rapportera direkt!
Och jo, jag kan garantera att de skrivit om fable1 - med tanke på hur ogillad han var av dessa medlemar år 2010.