Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Helvete vad ovant, ser dock helt okej ut rent designmässigt vid den snabba anblick jag haft.

 

[EDIT] Finns det någon tråd där ditlagda respektive borttagna funktioner och dylikt är samlade?

 

[EDIT 2] Också osäker på att "Gå till första olästa inlägg"-knappen fungerar som den ska. Kommer bara till förstainlägget när jag trycker på den. Kommer ihåg att det fanns en orange(?) sådan knapp i förra versionen av forumet.

Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror det fortfarande är en "bugg" där medlemmar som reggar sig eller loggar in för första gången sedan uppdateringen automatiskt prenumererar på alla trådar de postar i. Det ger inget bra försa intryck på sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gamla citat är nu fixade :) finns dock vissa som var felaktiga och då står det QOUTE rakt i texten. Dock var dessa vad jag kan se felaktiga även tidigare om man utgår från att taggar saknas och är fel.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra jobbat admin!

 

 

EDIT: Du borde när du får tid fixa rankerna. Jag räknade på det och ungefär 7% av alla medlemmars inlägg är trådar, så om trådar förut gav 1 FR och inlägg gav 0.4 FR så ger varje inlägg i snitt 0.44 FR, vilket innebär att om du höjer rankerna med en faktor 2.26 så borde alla återfå den ranken de hade förut. För som det är nu är det en väldigt inflation där många är långt, långt över #11. Dessutom missade jag en rank och det är ju synd.

 

 

De nya ranknivåerna blir i så fall:

0 inlägg - Nykomling

113 inlägg - Medlem

565 inlägg - Minifuskare

1130 inlägg - Fuskare

1696 inlägg - Überfuskare

2261 inlägg - Elitefuskare

3392 inlägg - Gamer

4523 inlägg - Elitegamer

5654 inlägg - Cooling

6785 inlägg - Legend

11308 Inlägg - Hedersmedlem

 

Då kommer det vara lika svårt som innan att få rank. Fast du lär ju vilja ha nivåerna:
0, 100, 500, 1000, 1500, 2500, 3500, 4500, 5500, 7000, 11500.

 

EDIT2: Jag kunde inte hålla mig, men det är intressant. De 84 mest aktiva personerna på fuska står för 50% av allt material. Och de 200 mest aktiva står för nästan tre fjärdedelar. Det är något man måste ha i åtanke när man är admin, att det oftast är en relativt liten "elit" som gör forumet (eller sidan) och om de inte är glada, så finns inget forum.

 

De 84 mest aktiva finns på de 4 första sidorna i medlemslistan. Kolla gärna, det är förvånande hur många där man känner till. Ni kan alla ge er själv en klapp på axeln, för det är ni som gör fuska till vad det är.

Redigerat av Dave37
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Regexp ja, dock var det 5 olika case. Varit olika citatsystem genom åren. Även nestlade fall att tänka på.

 

Grupperna kan ej tas bort då funktionen som raderar de är avstängd.

 

Angående ranker så lär de ses över under april. Fortfarande lite öppet om det bara blir ranker för forumet, dvs inlägg. Alternativet är att det som innan blir någon form av fuskarank.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ärligt talat, signaturbilder måste vara bland det värsta som finns, hellre fuskabots reklam vartannat inlägg än stora signaturbilder. Snälla admin, om något, gör signaturbilder mycket mindre än vad det är, i stil med max 200x50.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

500x80 gäller tillsvidare. Dock går det att ignorera signaturer om du vill så slipper man se de och bilderna.

Ja det är ju en tillfällig lösning antar jag. Men det är ju inte så att jag hatar t.ex. loopens signatur för alltid. Om han någon gång ändrar till något vettigt vill jag ju väldigt gärna se det. men om den är blockad så vet jag ju inte när han ändrar... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är ju en tillfällig lösning antar jag. Men det är ju inte så att jag hatar t.ex. loopens signatur för alltid. Om han någon gång ändrar till något vettigt vill jag ju väldigt gärna se det. men om den är blockad så vet jag ju inte när han ändrar...

Jag kan göra ett funktion i mitt addon som döljer bilder i signaturer om man vill.

 

http://www.fuska.se/forum/topic/154261-utveckling-av-ett-fuskase-addon/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...