Hoppa till innehåll

3ds Friend Codes


spydude3
 Dela

Rekommendera inlägg

alla som vill kan lägga upp sina friend codes här så kan man bli kompisar

 

jag har aldrig gjort det förut men om man blir kompisar så är det väl så att båda måste ha varandra

så posta också sedan vem ni har lagt till och er friend code så skriver den andra sedan bara upp den i sin 3ds

 

 

berätta också gärna ålder och kön om ni vill och eventuellt vilka spel ni tycker om(och spelar) och andra intressen(om du vill).gärna också var ni bor(om ni vill såklart)

 

 

min friend code är:

3093-7118-8773

 

jag är 10 och kille,har sims 3 och nintendogs + cats golden än så länge

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alla som vill kan lägga upp sina friend codes här så kan man bli kompisar

 

jag har aldrig gjort det förut men om man blir kompisar så är det väl så att båda måste ha varandra

så posta också sedan vem ni har lagt till och er friend code så skriver den andra sedan bara upp den i sin 3ds

berätta också gärna ålder och kön om ni vill och eventuellt vilka spel ni tycker om(och spelar) och andra intressen(om du vill).gärna också var ni bor(om ni vill såklart)

min friend code är:

3093-7118-8773

 

jag är 10 och kille,har sims 3 och nintendogs + cats golden än så länge

Jag är 11 år och min friend code är 3652-0589-1094 men det ända spel jag har just nu är rabbids 3d. Jag heter Markus. Redigerat av Sneezewipe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 månader senare...
  • 4 veckor senare...

alla som vill kan lägga upp sina friend codes här så kan man bli kompisar

 

jag har aldrig gjort det förut men om man blir kompisar så är det väl så att båda måste ha varandra

så posta också sedan vem ni har lagt till och er friend code så skriver den andra sedan bara upp den i sin 3ds

berätta också gärna ålder och kön om ni vill och eventuellt vilka spel ni tycker om(och spelar) och andra intressen(om du vill).gärna också var ni bor(om ni vill såklart)

min friend code är:

3093-7118-8773

 

jag är 10 och kille,har sims 3 och nintendogs + cats golden än så länge

min friend code är 210589624216. jag är 11 år och kille. just nu har jag super mario 3d land. Addar alla tror jag!jag heter joakim. Redigerat av joakim10
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...