Hoppa till innehåll

Zombie,varulv,plantofix?


zAaZ0
 Dela

Rekommendera inlägg

jag har undrat jätte länge hur man blir en zombie och också plantofix och varulv

men mest zombie min kompis säger att i ett expansionspak kan man ringa upp döden och bli en zombie att det är en brinnande telefon som står på ett bord någon som vet??? :huh:

 

ingen som vet :S :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har undrat jätte länge hur man blir en zombie och också plantofix och varulv

men mest zombie min kompis säger att i ett expansionspak kan man ringa upp döden och bli en zombie att det är en brinnande telefon som står på ett bord någon som vet??? :huh:

 

ingen som vet :S :unsure:

Du måste ha expansions paketet studentliv först låter du dina tonårs simmar gå och läsa på universitetet sen när dom klarat alla 4 åren så söker du jobb i Karriären Övernaturligt och när du Nått toppen så Köper du Den brinnande telefonen från belöningskatalogen och Så ringer du liemannen (obs nån av dina simmar måste dö först) Sen ringer du honom och Betalar en värdelös summa så blir du Zombie.

 

för att bli Plantofix måste du ha året runt Och sen tror jag Du ska jobba med dina växter mycket så blir du det.

 

Om du ska bli varulv så måste du ha Djurliv En varulv är djur med lysande gula ögon och don kommer enbart på natten. om du ser dom så bli vän med dom tills dom biter dig du måste vara väldigt god vän med dom Varulvarna dras till Bebis Simmar och Mycket Skog.

 

Och om du vill bli vampyr måste du ha Nattliv bara gå ner till city och gå in på nån av klubbarna och vänta Vampyrer kommer bara på natten eftersom dom inte tål soljus. Du kommer märka dom på natten dom har Svarta rockar och Huggtänder. Bli God vän med dom och låt dom sen bita dig.

Redigerat av 360Xbox2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att bli plantsim så ska du odla massa växter i stora lass, och ta dåligt hand om dem tills de drabbas av ohyra. Då ska du spruta JÄTTEMYCKET spray på dem och när du gjort det många gånger blir du plantsim.

Lär också fusk i The Sims, svar finns oftast också där ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...