Hoppa till innehåll

Foto

Spara Spel På Usb

• Vänligen logga in för att kunna svara
15 svar till detta ämne

#1 VAZE

VAZE

#7 Spelkommendör

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 786 inlägg

Postad 29 oktober 2009 - 21:23:41

Xbox 360 har ju ett usb uttag, och jag undrar om det går att spara spel på ett usb minne eller en hårddisk med usb?
⎝⏠⏝⏠⎠

#2 MetalKungen

MetalKungen

#8 Forumit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1235 inlägg

Postad 30 oktober 2009 - 02:42:01

Nej det går inte för usb funktionen till xbox 360 fungerar bara med video och musik

Det är dessutom olagligt att ladda ner spel tongue.gif
Bara för att den lilla tönten darkone var så näsvis över min signatur : [font="Courier New"][font="Comic Sans MS"][

#3 VAZE

VAZE

#7 Spelkommendör

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 786 inlägg

Postad 30 oktober 2009 - 10:52:06

Nej det går inte för usb funktionen till xbox 360 fungerar bara med video och musik

Hade inte tänkt att ladda ner olagligt, tänkte på att en arcade inte har en hårddisk så då skulle man kunna spara på usb minne om minneskortet blev full.
⎝⏠⏝⏠⎠

#4 MetalKungen

MetalKungen

#8 Forumit

• Medlem
  • 1235 inlägg

Postad 30 oktober 2009 - 15:59:16

Hade inte tänkt att ladda ner olagligt, tänkte på att en arcade inte har en hårddisk så då skulle man kunna spara på usb minne om minneskortet blev full.

Kollade nyss på yahoo answers och fick svaret nej det går inte spara dina spelfiler till ett memory stick...
Det ända sättet att spela spel på är med premium.
Men jag rekommenderar verkligen premium framför arcade!
Bara för att den lilla tönten darkone var så näsvis över min signatur : [font="Courier New"][font="Comic Sans MS"][

#5 Tilvas

Tilvas

#6 Spelkatt

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 447 inlägg

Postad 30 oktober 2009 - 16:08:58

Eller så köper du bara en 20gb hårddisk på tradera priserna ligger väl mellan 200-400 wink.gif

#6 MetalKungen

MetalKungen

#8 Forumit

• Medlem
  • 1235 inlägg

Postad 30 oktober 2009 - 16:10:40

Eller så köper du bara en 20gb hårddisk på tradera priserna ligger väl mellan 200-400 wink.gif

Men han kanske inte har pengar till det eller så har han en arcade!

Redigerat av MetalKungen, 30 oktober 2009 - 16:12:14.

#7 Tilvas

Tilvas

#6 Spelkatt

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 447 inlägg

Postad 30 oktober 2009 - 16:13:16

Då kan han väl spara pengar till det? Det är ju inte så mycket pengar det handlar om tycker jag iaf.

#8 MetalKungen

MetalKungen

#8 Forumit

• Medlem
  • 1235 inlägg

Postad 30 oktober 2009 - 16:18:57

Då kan han väl spara pengar till det? Det är ju inte så mycket pengar det handlar om tycker jag iaf.

jo tillräckligt mycket pengar till att köpa ett ganska bra spel

OnT: Har du Arcade eller premium?

#9 VAZE

VAZE

#7 Spelkommendör

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 786 inlägg

Postad 30 oktober 2009 - 19:57:46

jo tillräckligt mycket pengar till att köpa ett ganska bra spel

OnT: Har du Arcade eller premium?

Köpte nyss en arcade
⎝⏠⏝⏠⎠

#10 Tilvas

Tilvas

#6 Spelkatt

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 447 inlägg

Postad 31 oktober 2009 - 09:06:36

Ska du spela xbox live?

Isåfall så skulle nog en hårddisk vara bra.

Men om du ska köra offline hela tiden kan ju minnet räcka ett bra tag om du raderar spel som du inte kör längre eller har kört klart osv.

#11 VAZE

VAZE

#7 Spelkommendör

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 786 inlägg

Postad 31 oktober 2009 - 10:35:24

Ska du spela xbox live?

Men om du ska köra offline hela tiden kan ju minnet räcka ett bra tag om du raderar spel som du inte kör längre eller har kört klart osv.

Nä hade inte tänkt köra live, och jag köper inte alls mycket spel. Kommer nog spela mest GTA 4 eftersom det spelet hållr länge.
⎝⏠⏝⏠⎠

#12 MetalKungen

MetalKungen

#8 Forumit

• Medlem
  • 1235 inlägg

Postad 31 oktober 2009 - 13:46:24

Ska du spela xbox live?

Nä hade inte tänkt köra live, och jag köper inte alls mycket spel. Kommer nog spela mest GTA 4 eftersom det spelet hållr länge.

men du kommer inte kunna spela många spel för att de flesta spel kräver hårddisk