Hoppa till innehåll

Vad I h*lvete !?


Gäst macke2
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst macke2

VAd är det här för skit !? . varför böt ni mitt namn ? jag fick en varning för onödigt innlägg ? . när har jag jort det ? . o vafan har ni bytt mitt användarnamn för ? . j*vla skit hemsida det här ! . folket är bra men admins är åt h*lvete dumma i huvet ! :@ fyfan vad jag tänker sprida vidare det här, att fuska.se är en j*vla skit sida som bara förstör för dom som försöker hjälpa till och t.ex gör 3 j*vla banner, skriver massa fusk, guider, i forum. men nej bara förstöra och sabba för en. så j*vla dåligt, FYFAN ! :@ Jag kräver en förklaring genast !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst macke2

Vad är det som har hänt? Du verkar ju inte ha någon varning inte.

 

jo, nån j*vla "buffalo" eller nått har jätt mej en varning för ingenting, så har någon admin bytt mitt användar namn utan att säga något alls. det finns ju ingen regel som säger att man inte får heta Dild0triss ? j*vla SKIT h*lveteS SIDA !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst macke2

Du har ju ingen varning...

 

Det komm upp en ruta om att en admin hadde varnat mej. och så har nån jävel bytt mitt användarnamn ! . det är det värsta, och utan att säga till eller nått. bara bytt ? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det som har hänt? Du verkar ju inte ha någon varning inte.

 

Boffaroffe, tack.

Det står i reglerna följande: "Ifall du blir varnad och anser att du blivit detta utan anledning så kontakta ENDAST den moderator som har givit dig varningen för diskussion!"

 

Låst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...