Hoppa till innehåll

En Guide Till Cs:s Dedicated Server


Vitdom
 Dela

Rekommendera inlägg

TJO!!!!

 

När jag har skrivit hldsupdatetool.exe -command update -game "counter-strike source" -dir "C:\Min css server"

så kommer det upp efter ett tag Cannot open blob archive file: CMultiFieldBlob<men-mappen file>: File does not exist and failed to create new file HJÄLP vad är fel...... vet du hur jag ska göra ??????????????

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

TJO!!!!

 

När jag har skrivit hldsupdatetool.exe -command update -game "counter-strike source" -dir "C:\Min css server"

så kommer det upp efter ett tag Cannot open blob archive file: CMultiFieldBlob<men-mappen file>: File does not exist and failed to create new file HJÄLP vad är fel...... vet du hur jag ska göra ??????????????

 

pröva att installera om HLDS update tool med clienten som finns på steams download/get steam hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Valve's wikipedia har allt :D

 

Här står alla kommandon du kan andvända i både serverns konsol och klientens konsol, det finns beskrivningar till nästan alla och de står i bokstavsordning(annars skulle det ta nån timme att hitta ett kommando :P)

 

http://developer.valvesoftware.com/wiki/Console_commands

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

När jag har skrivit hldsupdatetool.exe -command update -game "counter-strike source" -dir "C:\Min css server"

så kommer det upp efter ett tag Cannot open blob archive file: CMultiFieldBlob<men-mappen file>: File does not exist and failed to create new file!!!

 

vad ska jag göra? :(

någon sem vet oxå var man kan ladda ner GG och wc3 mod? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...