Hoppa till innehåll

Göra Ett Spel..


PortaL
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej vi kommer nu försöka få ihop en grupp på ca 10 personer som tillsammans ska göra ett online spel här via fuska.se

 

Vi kommer behöva bra programmerare och sådant spelet kommer bli ett (simpelt) Stick figure town game så ni vet mer info kommer till sådana som vill vara med.

 

 

tack i förhand

 

 

 

 

Ps. HELLST INGA p12- som sitter i ämnet och lodar sej...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst CrazyCake

Hej vi kommer nu försöka få ihop en grupp på ca 10 personer som tillsammans ska göra ett online spel här via fuska.se

 

Vi kommer behöva bra programmerare och sådant spelet kommer bli ett (simpelt) Stick figure town game så ni vet mer info kommer till sådana som vill vara med.

 

 

tack i förhand

 

 

 

 

Ps. HELLST INGA p12- som sitter i ämnet och lodar sej...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Vill du inte vara med folk i din egen åldersgrupp? =D

 

Och ja, göra ett online spel är inte simpelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej vi kommer nu försöka få ihop en grupp på ca 10 personer som tillsammans ska göra ett online spel här via fuska.se

 

Vi kommer behöva bra programmerare och sådant spelet kommer bli ett (simpelt) Stick figure town game så ni vet mer info kommer till sådana som vill vara med.

 

 

tack i förhand

 

 

 

 

Ps. HELLST INGA p12- som sitter i ämnet och lodar sej...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Vill du inte vara med folk i din egen åldersgrupp? =D

 

Och ja, göra ett online spel är inte simpelt.

 

 

 

.................... Menade inte så menade att jag inte skulle dra igång ett projekt som tar år liksom som sådana spel som The West gladiatus osv osv osv osv menade att vi skulle dra iggr ett litet projekt där vi ska göra ett stick figure town game inte nå jäkla stort projekt..-.................

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Hej vi kommer nu försöka få ihop en grupp på ca 10 personer som tillsammans ska göra ett online spel här via fuska.se

 

Vi kommer behöva bra programmerare och sådant spelet kommer bli ett (simpelt) Stick figure town game så ni vet mer info kommer till sådana som vill vara med.

 

 

tack i förhand

 

 

 

 

Ps. HELLST INGA p12- som sitter i ämnet och lodar sej...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Vill du inte vara med folk i din egen åldersgrupp? =D

 

Och ja, göra ett online spel är inte simpelt.

 

 

 

.................... Menade inte så menade att jag inte skulle dra igång ett projekt som tar år liksom som sådana spel som The West gladiatus osv osv osv osv menade att vi skulle dra iggr ett litet projekt där vi ska göra ett stick figure town game inte nå jäkla stort projekt..-.................

 

Öh jo, det är ett stort projekt.

Online spel gör man inte genom att trycka på en knapp -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Asso det tar ca 1 månad att göra ett spel vi klarar det asso sluta skriva här om du inte ska vara med eller inte har något viktigt att tillägga...

Ingen kommer vara intresserad, just face it.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur menar du språk svenska engelska???+ eller programerings språk?? xD Dålig fråga....... (av mej asso)

http://dreamtmwa.org/Smileys/default/Facepalm14.gif

 

Jag kan inte koda och om jag kunde det skulle jag inte vara intresserad.. men får väl önska dig lycka till med ditt onlinespel :) (du lär behöva det..)

Redigerat av Xagez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...