Haha, han spelar utan att kolla på tvn xd. :lol:
Hehe, fake. Han har säkert en spegel eller något så han har nåt att gå efter.
Flyttar till Musikspel forumet.
Världens enklaste låt!!!!
Dessutom kan han använt fusk eller nått liknande så man inte kan missa...
Kool_Kille97 ..?
Tycker ni det dära är coolt? Checka denna SÅ j*vla COOL
↗ till inläggetVem menar du då?Kool_Kille97 ..?
↗ till inläggetTycker ni det dära är coolt? Checka denna SÅ j*vla COOL
Han var bra :-)
Han är skit grym f*n, och ändå skriver många taskiga kommentarer till honom. Dumma as de är =(
haha, ja :')
Tycker den här killen är grymmast på trummor av alla jag sett iaf.
↗ till inläggetDet dära e f*n inte grymt,, asså det enda han gör är att spela samma sak hela tiden,,jovisst han är ju ganska duktig men han spelar samma sak hela tiden
↗ till inläggetTycker den här killen är grymmast på trummor av alla jag sett iaf.
Hemmagjorda trummor?
↗ till inläggetHan köpte dem, kolla vad som stod i desc.↗ till inläggetTycker den här killen är grymmast på trummor av alla jag sett iaf.
Hemmagjorda trummor?
How much does this cost?
A: The drumKat is a pro-quality MIDI drum pad set. These days, they run about $1k but I bought my set years ago. I also use a PC to run my custom home-brew MIDI Hero software to interpret the drum events. Then the "XIM" and "XFPS" add another $100+. This is not made for the masses. This is a one-of-a-kind setup.
↗ till inläggetHan köpte dem, kolla vad som stod i desc.↗ till inläggetTycker den här killen är grymmast på trummor av alla jag sett iaf.
Hemmagjorda trummor?
How much does this cost?
A: The drumKat is a pro-quality MIDI drum pad set. These days, they run about $1k but I bought my set years ago. I also use a PC to run my custom home-brew MIDI Hero software to interpret the drum events. Then the "XIM" and "XFPS" add another $100+. This is not made for the masses. This is a one-of-a-kind setup.
Aah, ok :-p
Det är ju förfan tokio hotel låten. Den går likadant hela tiden på gitarr också herregud, lättaste låten som finns.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in