Hoppa till innehåll

Bort Med Ohyran!


STFU
 Dela

Rekommendera inlägg

Vi har i åratal fått stå ut med dem så kallade "97:orna".

97:or är en sällsynt ras som ingen vill veta av. Dom kan inte skriva rätt och har ett stort behov av att avända 10 smileys och 10 utropstecken i varje mening.

 

kisss97

coolgirl97

krille97

elin1101

 

Ja, listan kan man dra hur långt som helst, hjälp oss att få bort dessa, parasiter, virus ja, vissa kallar dem till och med ohyra.

 

Reagera nu! Hjälp fuska bli 97 fritt, hjälp oss att utrota årtalet 1997. Och gör det nu.

Vi startar en insamlings lista med namn på dem som vill ha bort dem, SKRIV! Låt era händer göra jobbet. Och sen så slipper ni vakna av att fuska.se är sönder spammat av nya inlägg och ämnen.

 

Tack för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Logfan

Jag är 96, men jag spammar väl inte?

Här pratar vi om 97:or, men ja man skulle gott kunna klara sig utan dom ;)

 

nej men jag är ju nästan 97 då? aja skit i, håller faktiskt med att vissa av dem kan man störa sig på ibland..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äntligen någon som vågar säga det alla tänker på (Förutom de ovanlistade som såvitt jag vet inte utvecklat egenskapen ännu).

 

Vi tänker alla på samma sak, men sen tänker vi inte tillräckligt- 'DE' måste ju också få skriva och posta, och har man inte lärt sig att stava exceptionellt ännu så finns det ju ingenting man kan göra.

 

Vad jag skulle vela se dock är kanske någon klistrad tråd med "Läs här innan du postar" eller "Läs här innan du frågar" där det visas du hur man använder Google och andra källor för att själva hitta informationen.

För anledningen till att detta blivit lite irriterande är väl för att man var och varannan månad får se ännu ett nytt ämne med samma dumma fråga som tidigare.

 

Sen är det ju denna ignorans, att de bara kan posta här och förvänta sig att vi ska gå och servera allting på ett gyllene fat. Det värsta jag vet är när någon säger något liknande "Jag letar efter ett spel skapare program det ska vara GRATIS" - Då är det liksom "Och vem f*n är du att kräva oss på något?", visst- Fråga gärna om hjälp att hitta något, men skriv då inte krav på vad vi får och inte får presentera för dig. Istället funkar ju "Det ska helst vara gratis" eller "Så billigt som möjligt".

 

And that's all I have to say for now :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, låt dem göra något slags stavnings- och seriöshetstest vid registrering så löser

sig nog alltihop. Eller inte. Alla måste få vara med, det finns ju

faktiskt 97:or som har lite förnuft i kroppen.

Redigerat av Famine
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst robloxSpelare

Det är väl inget problem med dem? fast dom flesta är jobbiga! :angry: så jag vet hur det känns

Redigerat av robloxSpelare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser vart du vill komma ;)

Men vad är ett forum utan spammare och felstavare :D ?

Bättre?

 

 

Förövrigt

DÖD ÅT 97ISTERNA!

 

 

Det är väl inget problem med dem? fast dom flästa är jobbiga! :angry: så jag vet hur det känns
Du är jobbig. Redigerat av Syndikalist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äntligen någon som vågar säga det alla tänker på (Förutom de ovanlistade som såvitt jag vet inte utvecklat egenskapen ännu).

 

Vi tänker alla på samma sak, men sen tänker vi inte tillräckligt- 'DE' måste ju också få skriva och posta, och har man inte lärt sig att stava exceptionellt ännu så finns det ju ingenting man kan göra.

 

Vad jag skulle vela se dock är kanske någon klistrad tråd med "Läs här innan du postar" eller "Läs här innan du frågar" där det visas du hur man använder Google och andra källor för att själva hitta informationen.

För anledningen till att detta blivit lite irriterande är väl för att man var och varannan månad får se ännu ett nytt ämne med samma dumma fråga som tidigare.

 

Sen är det ju denna ignorans, att de bara kan posta här och förvänta sig att vi ska gå och servera allting på ett gyllene fat. Det värsta jag vet är när någon säger något liknande "Jag letar efter ett spel skapare program det ska vara GRATIS" - Då är det liksom "Och vem f*n är du att kräva oss på något?", visst- Fråga gärna om hjälp att hitta något, men skriv då inte krav på vad vi får och inte får presentera för dig. Istället funkar ju "Det ska helst vara gratis" eller "Så billigt som möjligt".

 

And that's all I have to say for now :)

Bra skrivet. Jag håller deffinitivt med dig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...